Συχνές Ερωτήσεις
Πώς παραγγέλνω από το ARTonomous
Στο ARTonomous μπορείς να παραγγείλεις οποιαδήποτε στιγμή online κάνοντας κλικ στην επιλογή "add to cart" που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο 2315 518333 καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00 και το Σάββατο από τις 10:00 έως τις 17:00.
Πώς μπορώ να ξέρω ότι η παραγγελία μου έγινε με επιτυχία στο ARTonomous;
Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου, γίνεται η επιβεβαιωσή μέσω email.
Μπορεί να γίνει αλλαγή στα προϊόντα της παραγγελίας μου από το ARTonomous;
Μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι να παραδοθεί στον μεταφορέα. Μπορείς να προσθέσεις, να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2315 518333 ή μέσω e-mail στο info@artonomous.gr . Όταν θέλεις να προσθέσεις ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις πρόσθεσες.
Θα θέλαμε ωστόσο να σε ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου, επιτρέπονται έως 3 αλλαγές ανά παραγγελία.
Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν που έχει εξαντληθεί;
Σε περίπτωση που ενδιαφέρεσαι για κάποιο προϊόν, που φαίνεται να έχει εξαντληθεί, μπορείς να μας καλέσεις στο 2315 518333 ώστε να δούμε αν υπάρχει δυνατότητα ειδικής παραγγελίας.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Οι φίλοι του artonomous.gr έχουν στη διάθεσή τους πολλούς τρόπους πληρωμής. Οι τρόποι αυτοί είναι:
Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχεις παραγγείλει εξοφλείς και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σου έφερε την παραγγελία.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχεις συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείς την οφειλή σου σε τραπεζικό λογαρισμό του ARTonomous (alpha bank IBAN GR49 0140 7310 7310 0210 1010 568 Μπέλλου Βασιλική)
Paypal: Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε την παραγγελία με τον PayPal λογαριασμό σας. Για να ενεργοποιήσετε την πληρωμή θα μεταφερθείτε στη σελίδα login του PayPal. Ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί την ημέρα της παραγγελίας σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν από τη σελίδα login του PayPal κάνοντας κλικ εδώ.
Παραλαβή από το κατάστημα: Φυσικά, μετά από επικοινωνία, μπορεί να γίνει η παραλαβή και η εξόφληση από το κατάστημα που βρίσκεται Παπαμάρκου 45, Πλατεία Άθωνος, Θεσσαλονίκη.
Μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας: Εξόφληση μέσω του διατραπεζικού συστήματος της Viva Payments με χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας (Visa, Maestro, Visa Electron, American Express, MasterCard).
Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το ARTonomous;
Όλες οι παραδόσεις γίνονται με την courier Πόρτα Πόρτα των ΕΛΤΑ στον χώρο επιλογής σου εύκολα και αξιόπιστα.
Πόσο θα μου κοστίσει η αποστολή;
Τα έξοδα αποστολής είναι 3 ευρώ μέχρι 2kg και προστίθενται στο ποσό της παραγγελία σου. Σε περίπτωση που επιλέξεις τη μέθοδο της αντικαταβολής επιβαρύνεσαι επιπλέον με 3 ευρώ.
Πότε έχω δωρεάν μεταφορικά;
Με παραγγελίες άνω των 59€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που επιλέξεις τη μέθοδο της αντικαταβολής επιβαρύνεσαι με 3,00€.
Υπάρχει περίπτωση το προϊόν που έχω παραγγείλει να είναι διαφορετικό από τον τρόπο που εμφανίζεται στις φωτογραφίες;
Γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι φωτογραφίες να απεικονίζουν το προϊόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παρ'όλα αυτά είναι πιθανή μία πολύ μικρή απόκλιση στα χρώματα, λόγω του φωτίσμου και της εκάστοτε ηλεκτρονικής συσκευής.
Πότε παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το ARTonomous;
Τα περισσότερα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα και μπορείς να τα παραλάβεις σε 2 – 3 εργάσιμες μέρες. Αν κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί, επικοινωνούμε μαζί σου για να σου πούμε την ακριβή ημερομηνία παράδοσης.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα από το artonomous.gr;
Αν το προϊόν που λάβεις έχει φθορές ή είναι διαφορετικό από αυτό που έχεις παραγγείλει γίνεται αντικατάσταση και τα μεταφορικά επιβαρύνουν το ARTonomous.